ub.lt

Naujienos, laisvalaikis, renginiai – ub.lt

  • Naujausios
  • Lietuva ir pasaulis
    • Ekonomika ir verslas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Įdomu
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
    • Mokslas
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Horoskopai

ub.lt

Naujienos, laisvalaikis, renginiai – ub.lt

Search
  • Naujausios
  • Lietuva ir pasaulis
    • Ekonomika ir verslas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Įdomu
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
    • Mokslas
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Horoskopai
Sekite mus
Home » Peugeot e-3008 GT Electric apžvalga: modernus komfortas be kompromisų
Automobiliai

Peugeot e-3008 GT Electric apžvalga: modernus komfortas be kompromisų

Nojus Tamošiūnas
Autorius Nojus Tamošiūnas
Publikuota: 2025-06-18
Komentarų: 0
7 min. skaitymo
Peugeot e-3008 GT Electric apžvalga. Nuotraukos šaltinis: peugeotlietuva.lt
Peugeot e-3008 GT Electric apžvalga. Nuotraukos šaltinis: peugeotlietuva.lt

Peugeot 3008 – vienas iš sėkmingiausių Prancūzijos gamintojo modelių – trečiosios kartos versijoje debiutuoja kaip visiškai elektrinis automobilis. Naujasis Peugeot e-3008 GT Electric siūlo ne tik modernų dizainą ir komfortišką saloną, bet ir konkurencingą elektros pavaros našumą, kuris turėtų sudominti šeimas ir miesto vairuotojus ieškančius praktiško, bet stilingo krosoverio.

Testuojamas modelis – GT lygio komplektacijos versija su 73 kWh baterija ir priekiniais varomais ratais (FWD). Tai – mažesnės talpos akumuliatorius, tačiau vis tiek gerokai talpesnis nei daugelio konkurentų siūlomi variantai.

Dizainas: stilingas, bet ne visiems

e-3008 išsiskiria iš minios ryškiu, bet neperkrautu dizainu. Priekinės dalies „tigrų nagų“ formos dienos žibintai iš karto patraukia akį, o trapecijos formos grotelės su išsklaidytų stačiakampių motyvu suteikia agresyvumo. Juodas „Peugeot“ logotipas ir nauji GT versijos akcentai sukuria modernų įvaizdį.

Šoninis siluetas rodo kryptį link SUV-coupé formos – stogo linija smarkiai leidžiasi žemyn, aukojant galvos erdvę gale, tačiau gerinant aerodinamiką. Ratlankių dizainas – vienas iš ryškiausių elementų: stipinai eina lygiagrečiai, o ne iš centro, taip kuriamas futuristinis, bet polarizuojantis vaizdas.

Bazinė „Obsession Blue“ spalva, su žalsvais tonais ir metalo žvilgesiu, yra viena gražiausių spalvų šiame segmente – ir svarbiausia, įeina į standartinę komplektaciją.

Galinė dalis atrodo dar agresyviau – kampuotos formos, ryškios LED šviesos su trijų brūkšnių motyvu ir sportiškas spoileris užbaigia išvaizdą, kuri kai kuriems gali pasirodyti kiek per sudėtinga, bet tikrai neliks nepastebėta.

Salonas: patogumas ir charakteris

Viduje Peugeot išlaiko savo tradicinę drąsą: interjere dominuoja aštrūs kampai, netradicinės formos, ir netikėti sprendimai. 10 colių ekranų sistema apjungia prietaisų skydelį ir multimediją, o po ja – papildomas mažas ekranėlis su greitųjų nustatymų mygtukais. Ši kombinacija yra išskirtinai praktiška, nes leidžia greitai pasiekti reikalingas funkcijas nepaskęstant meniu džiunglėse.

Sėdynės – tikras perlas

GT komplektacijoje siūlomos šildomos, vėdinamos ir net masažo funkciją turinčios sėdynės – ir tai nėra tik triukas. Masažavimo režimai yra tikrai naudingi ir skirtingi, o pačios sėdynės yra puikiai suformuotos, minkštos, bet kartu tvirtos. Tai – vienas ryškiausių komforto akcentų automobilyje.

Vairuotojo vieta

Peugeot išlaiko savo būdingą mažą, netaisyklingos formos vairą, kuris įrengtas žemai, po aukštai iškeltu skaitmeniniu prietaisų skydeliu. Tai – bandymas išspręsti seną problemą, kai vairas užstoja prietaisų panelę. Sprendimas ne tobulas, bet akivaizdžiai patobulintas. Deja, blizgūs paviršiai (pvz., mygtukai) labai greitai pasidengia pirštų atspaudais.

Praktiškumas ir erdvė

Galinės sėdynės šiek tiek nusileidžia priekinei zonai – jos mažiau patogios, nors siūlo šildymą ir atskirus oro ventiliatorius. Erdvės pakanka, bet aukštesniems keleiviams (virš 1,90 m) tiek galvos, tiek kelių erdvės pritrūks. Čia pasijunta SUV-coupé formos kompromisai.

Bagažinė

520 litrų talpos bagažinė – viena didžiausių klasėje, su dvigubu dugnu ir galimybe ją padidinti iki 1480 litrų. Nors frunk’o (priekinės daiktadėžės) nėra, automobilis vis tiek siūlo daug vietos daiktams.

Važiavimas: minkštas, tylus, bet ne sportiškas

e-3008 orientuotas į ramų, komfortišką važiavimą. Pakaba minkšta, amortizatoriai – ilgos eigos, todėl automobilis kiek siūbuoja posūkiuose. Tačiau visa tai – sąmoningas pasirinkimas, orientuotas į komfortą, o ne sportiškumą.

Valdymas

Vairas lengvas ir gana neinformatyvus – idealiai tinka miestui, bet netiks tiems, kurie mėgsta jausti ryšį su keliu. Posūkių spindulys taip pat kiek didesnis nei kai kurių konkurentų, tad manevruoti ankštose vietose gali būti kiek sudėtingiau.

Triukšmas ir izoliacija

Viduje labai tylu – iki 100 km/h girdėti tik minimalūs vėjo ir padangų garsai. Tai – viena geriausių savybių, lyginant su kitais panašiais modeliais.

Dinamika ir efektyvumas

e-3008 73 kWh FWD versija su 157 kW (210 AG) varikliu pasiekia 100 km/h per 8,9 s – tai ne įspūdinga, bet visiškai pakanka kasdieniam naudojimui. Galia perduodama švelniai, be staigių trūkčiojimų, o tai dar labiau prisideda prie komforto pojūčio.

Stabdymas – priešingai nei pagreitis – išskirtinis. Net naudojant žiemines padangas ant dulkėto paviršiaus, stabdymas nuo 100 iki 0 km/h užtruko vos 35 metrus. Ir svarbiausia – rezultatai kartojasi stabiliai.

Baterija ir įkrovimas

– Talpa: 73 kWh (71 kWh naudotina)
– WLTP nuvažiuojamas atstumas: 524 km
– Maks. įkrovimo galia: 160 kW (20–80 % per 30 min.)

Tai – geri rezultatai šeimyniniam krosoveriui. Nors įkrovimo kreivė krenta gana anksti, efektyvumas kompensuoja šią silpnesnę vietą. e-3008 taip pat palaiko V2L funkciją, leidžiančią naudoti akumuliatorių buitinių prietaisų maitinimui – retas, bet labai naudingas privalumas.

Peugeot e-3008 GT Electric apžvalga. Baterija ir įkrovimas

Technologijos

Peugeot pasirinko „auksinį viduriuką“ – automobilis turi pakankamai įmontuotų technologijų, kad būtų modernus, bet nepavirtęs ekranų karalyste. Yra fizinių mygtukų, aiški meniu struktūra, o didysis ekranas leidžia valdyti viską nuo oro kondicionavimo iki masažo režimų.

Trūkumai – kai kurie užrašai per maži, o lietimui jautrus ekranas kartais reaguoja su užlaikymu.

Konkurentai

Škoda Enyaq iV (Elroq) – tai erdvus ir praktiškas elektrinis SUV, pasižymintis vienu didžiausių vidaus ir bagažo erdvių segmente. Dizainas santūresnis, paprastesnis, daugiau orientuotas į funkcionalumą nei išskirtinumą. Tinka tiems, kas vertina komfortą ir praktiškumą kasdienėje eksploatacijoje.

Ford Explorer – didesnis ir erdvesnis SUV, turintis modernią technologinę įrangą bei pažangias vairuotojo pagalbos sistemas. Salone daugiau vietos keleiviams, dažnai net 7 vietos. Tačiau elektrinė versija turi mažesnę bateriją ir trumpesnį nuvažiuojamą atstumą, palyginti su Peugeot e-3008.

Peugeot e-3008 GT Electric – modelis, kuris neužgožia konkurentų vien viena savybe, bet siūlo geriausią komforto, stiliaus ir baterijos talpos pusiausvyrą. Elegantiškas dizainas ir patogus salonas padaro jį patraukliu pasirinkimu tiems, kurie ieško subalansuoto elektrinio SUV.

Peugeot e-3008 konkuruoja siūlydamas geriausią komforto, stiliaus ir baterijos dydžio balansą, o ne stipriai išsiskirdamas viena kuria savybe.

Apibendrinimas

Peugeot e-3008 GT Electric nėra revoliucinis modelis, bet jis yra labai gerai subalansuotas. Jis nesiūlo kraštutinio sportiškumo ar „techno stebuklų“, tačiau yra maloniai komfortiškas, stilingas, tylus ir praktiškas – būtent to ir reikia daugumai šeimų ar miesto vairuotojų.

Nuotraukos asociatyvinės © Canva.

ŽYMOS:elektromobiliaiPeugeotPeugeot e-3008 GT Electric

AutoriusNojus Tamošiūnas
Esu Nojus Tamošiūnas – rašau apie technologijas, mokslą, automobilius ir IT. Mane domina viskas, kas keičia mūsų kasdienybę: nuo naujausių išmaniųjų įrenginių iki pažangos dirbtinio intelekto srityje. Savo tekstuose stengiuosi sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai ir suprantamai – kad kiekvienas skaitytojas rastų ką nors įdomaus ir naudingo.

Rekomenduojami Video

Jums gali patikti

Kaip sutaupyti degalų mieste? Mechanikas dalijasi paprastais, bet veiksmingais patarimais
Automobiliai

Kaip sutaupyti degalų mieste? Mechanikas dalijasi paprastais, bet veiksmingais patarimais

2025-06-19
Išrinktas saugiausių automobilių penketukas – kas tie laimingieji?
Automobiliai

Išrinktas saugiausių automobilių penketukas – kas tie laimingieji?

2025-06-13
Telefono įkroviklis elektros lizde
Technologijos

Atskleidžia priežastis, kodėl geriau nepalikti telefono įkroviklio elektros lizde

2025-05-30
Samsung S90D televizorius. Nuotrauka: samsung.com
Technologijos

Samsung S90D OLED apžvalga: ar tai geriausias OLED televizorius 2025-aisiais?

2025-06-12

ub.lt – įdomus ir gyvas portalas, skirtas visiems, mėgstantiems patikimą informaciją ir naudingus patarimus, paversiančius kasdienį gyvenimą lengvesniu. Skaitykite ir mėgaukitės!

Mūsų populiariausios

Sodas ir daržas
Namai ir patarimai
Sveikata ir grožis
Mokslas
Receptai

Bendradarbiaukime

Kontaktai

Sekite mus
@ 2025 Visos teisės saugomos
  • Kontaktai
  • Privatumo ir slapukų politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?