Informacijos saugojimas ar pasiekimas jūsų įrenginyje

Kai lankotės svetainėje ar naudojatės programa, į jūsų įrenginį gali būti įrašyta informacija, pavyzdžiui, slapukai ar kiti techniniai identifikatoriai (IP adresas, naršyklės duomenys, kalbos nustatymai, ekrano raiška ir pan.). Šie duomenys padeda atpažinti įrenginį kiekvieno apsilankymo metu ir naudoti juos konkretiems nurodytiems tikslams.

Ribotų duomenų naudojimas reklamai

Reklamos, kurias matote naudodamiesi šia paslauga, gali būti parinktos pagal labai bendrus duomenis – jūsų įrenginio tipą, apytikslę vietą ar tai, kokį turinį buvote peržiūrėję.

Reklaminių profilių kūrimas

Informacija apie tai, kaip naudojatės paslauga – kokias formas pildote ar ką žiūrite – gali būti derinama su kitais duomenimis apie jus. Tai padeda sudaryti jūsų interesais grįstą reklaminių nuostatų profilį, kad matytumėte jums labiau tinkamą reklamą.

Reklamos parinkimas pagal jūsų profilį

Jūsų pateiktos sąveikos su turiniu ir reklama (taip pat ankstesnė veikla) gali būti panaudotos reklamai, kuri būtų labiau atitinkanti jūsų pomėgius ir elgseną.

Personalizuoto turinio profilių kūrimas

Turinio, kuriuo naudojatės (formos, vaizdo įrašai ir kt.), analizė gali būti naudojama jūsų profiliui sudaryti. Toks profilis leidžia pateikti labiau jums pritaikytą turinį pagal galimus interesus ar elgesio ypatumus.

Turinio parinkimas pagal profilį

Jūsų matomas turinys gali būti atrinktas remiantis tuo, kaip naudojatės paslauga ir kokius pomėgius atskleidžia jūsų veikla – siekiant padėti jums greičiau rasti aktualų ir įdomų turinį.

Reklamos efektyvumo analizė

Stebima, kaip reaguojate į reklamą – ar ją matėte, paspaudėte, atlikote tam tikrą veiksmą (pvz., apsilankėte svetainėje ar įsigijote produktą). Tai padeda įvertinti kampanijų veiksmingumą.

Turinio poveikio vertinimas

Analizuojama, kiek laiko ir kokiu būdu naudojatės (nereklaminiu) turiniu – ar skaitote, žiūrite, klausotės. Ši informacija padeda suprasti turinio aktualumą ir jo pasiekiamumą tikslinėms auditorijoms.

Auditorijos analizė statistikos tikslais

Sujungus statistinius duomenis iš įvairių šaltinių, galima nustatyti bendrus bruožus ir suprasti, kaip auditorija sąveikauja su turiniu ar reklama. Tai padeda tiksliau planuoti rinkodaros veiksmus.

Paslaugų tobulinimas ir kūrimas

Stebint, kaip naudojatės turiniu ir reklama, galima identifikuoti naudotojų elgsenos modelius, kurie leidžia gerinti esamas paslaugas ar kurti naujas, be poreikio identifikuoti konkrečius naudotojus.

Ribotų duomenų naudojimas turiniui parinkti

Jums pateikiamas turinys gali būti parenkamas remiantis ribota informacija – pvz., įrenginio tipu ar turinio, su kuriuo bendravote, istorija – siekiant pagerinti naudotojo patirtį, bet nerinkti papildomų duomenų.

Saugumo užtikrinimas ir sukčiavimo prevencija

Naudotojų veikla gali būti stebima siekiant aptikti įtartiną elgseną (pvz., automatinį reklamos paspaudimą) ir užkirsti kelią piktnaudžiavimui. Taip pat tai padeda užtikrinti, kad paslauga veiktų patikimai ir būtų išspręstos techninės klaidos.

Reklamos ir turinio perdavimas

Tam, kad reklama ar turinys pasiektų jūsų įrenginį be trikdžių, naudojama techninė informacija, pavyzdžiui, IP adresas ar įrenginio pajėgumai.

Privatumo pasirinkimų saugojimas

Jūsų duoti sutikimai ar atsisakymai dėl duomenų naudojimo tikslų yra įrašomi ir perduodami partneriams, kad jie laikytųsi jūsų nustatymų.

Duomenų derinimas iš kitų šaltinių

Naudojimosi šia paslauga informacija gali būti sujungta su duomenimis iš kitų šaltinių – pavyzdžiui, iš apklausų, parduotuvių ar kitų platformų, siekiant tiksliau atitikti jūsų poreikius.

Įrenginių susiejimas

Jei tuo pačiu metu naudojatės keliomis platformomis ar įrenginiais (pvz., telefonu ir kompiuteriu), jie gali būti laikomi susijusiais tam, kad būtų galima išlaikyti vientisą naudotojo patirtį.

Įrenginių atpažinimas pagal techninius duomenis

Jūsų įrenginys gali būti atpažintas iš informacijos, kuri automatiškai perduodama interneto prisijungimo metu – kaip naršyklės tipas ar IP adresas – naudojant ją tik šiame dokumente nurodytais tikslais.

Tikslus buvimo vietos nustatymas

Jei sutinkate, jūsų buvimo vietos duomenys (tikslūs iki kelių šimtų metrų) gali būti naudojami paslaugų tobulinimo ar personalizavimo tikslais.

Įrenginio savybių nuskaitymas identifikavimui

Turint jūsų sutikimą, gali būti nuskaitytos kai kurios jūsų įrenginio savybės (pvz., įdiegtos šriftų bibliotekos, ekranas, naršyklės plėtiniai), siekiant padėti tiksliau atpažinti įrenginį konkretiems tikslams.