ub.lt

Naujienos, laisvalaikis, renginiai – ub.lt

  • Naujausios
  • Lietuva ir pasaulis
    • Ekonomika ir verslas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Įdomu
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
    • Mokslas
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Horoskopai

ub.lt

Naujienos, laisvalaikis, renginiai – ub.lt

Search
  • Naujausios
  • Lietuva ir pasaulis
    • Ekonomika ir verslas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Įdomu
  • Technologijos
    • Automobiliai
    • IT naujienos
    • Mokslas
  • Gyvenimas
    • Namai ir patarimai
    • Sodas ir daržas
    • Sveikata ir grožis
    • Žmonės
    • Mada
  • Receptai
    • Mėsos patiekalai
    • Sriubos
    • Salotos
    • Troškiniai
    • Apkepai
    • Blynai
    • Makaronų patiekalai
    • Košės
    • Bulvių patiekalai
    • Desertai
    • Užkandžiai
    • Naudinga
    • Veganiški patiekalai
    • Žuvis ir jūros gėrybės
    • Vegetariški patiekalai
    • Gėrimai
  • Horoskopai
Sekite mus
Home » Ar tikra vis dar svarbu? Kai influenceriai tampa dirbtiniais, bet pelningais
Technologijos

Ar tikra vis dar svarbu? Kai influenceriai tampa dirbtiniais, bet pelningais

Nojus Tamošiūnas
Autorius Nojus Tamošiūnas
Publikuota: 2025-07-06
Komentarų: 0
3 min. skaitymo
Kai influenceriai tampa dirbtiniais, bet pelningais
Kai influenceriai tampa dirbtiniais, bet pelningais

Įsivaizduokite populiarią influencerę, kuri atrodo tarsi iš mados žurnalo viršelio, keliauja po pasaulį, demonstruoja naujausias tendencijas ir bendradarbiauja su prekių ženklais. Tačiau yea vienas „bet“ – ji neegzistuoja. Milla Sofia yra dirbtinio intelekto sukurtas modelis, gyvenantis tik ekrane, bet turintis realią auditoriją ir reklamos užsakymus.

Ši „influencerė“ iš Helsinkio, pasak jos paskyros, „studijavo“ gyvenimo universitetą, o jos profilis kupinas profesionalių kadrų, reklaminių prierašų ir socialinių tinklų šablonų tikslumu parašytų tekstų. Milla turi per 320 tūkst. sekėjų „Instagram“ tinkle, sulaukia šimtų komentarų ir netgi yra pasirašiusi sutartį su Suomijos internetinės prekybos įmone. Ir visa tai – be nė vieno gyvo žmogaus kadro.

Milijoninės auditorijos be žmogaus prisilietimo

Milla – ne vienintelė tokia. Lil Miquela, kita skaitmeninė „žvaigždė“, jau seniai bendradarbiauja su pasauliniais mados prekių ženklais ir yra išpopuliarėjusi net muzikos platformose. Kai kurios šių dirbtinių influencerių paskyros generuoja šimtus tūkstančių eurų per metus.

Tokių projektų kūrėjai – dažnai programuotojai, skaitmeniniai menininkai ar rinkodaros specialistai – siekia tikslo be jokio gyvo modelio. Ir kol vartotojai noriai spaudžia „patinka“, jų virtualūs kūriniai pelningai reklamuoja produktus.

Kodėl prekės ženklams tai patogu?

Prekės ženklams AI influenceriai – tai idealus sprendimas. Jie nesukelia skandalų, nekeičia nuomonės, nesivelia į politinius pareiškimus ir nekritikuoja produktų. Viskas tiksliai suplanuota, vizualiai tobula ir kontroliuojama nuo pradžios iki galo. Tokie veikėjai – visiškai „saugūs prekiniam ženklui“.

Be to, jų kūrimas ir išlaikymas – pigesnis nei darbas su realiais žmonėmis. Nereikia filmavimo aikštelės, kelionių ar honorarų. Vien programinė įranga, dirbtinio intelekto algoritmai ir socialinių tinklų strategija.

Ką apie tai galvoja sekėjai?

Didžioji dalis šių paskyrų sekėjų elgiasi taip, lyg bendrautų su tikru žmogumi. Jie komentuoja, giria drabužius, domisi asmeniniu gyvenimu. Tačiau ką jie jaus, sužinoję, kad viskas – tik dirbtinai sugeneruota vizija, sukurta reklamos tikslams? Vieni tai priims kaip natūralią naujos eros dalį, kiti gali pasijusti apgauti.

Dirbtiniai influenceriai kelia klausimą apie pasitikėjimą. Iki šiol net ir labiausiai surežisuoti socialinių tinklų įrašai vis tiek buvo sukurti realių žmonių. Dabar gi atsiranda sluoksnis, kuriame emocijos, istorijos ir net asmenybės – tiesiog dirbtinio intelekto kūriniai.

Ar dirbtinis tobulumas ilgaamžis?

Nors šiandien AI influenceriai sulaukia susižavėjimo ir domėjimosi, vartotojai vis dažniau kalba apie autentiškumo poreikį. Tobuli kadrai ir idealiai suformuluotos frazės gali greitai pabosti. Jei dirbtinė šypsena nustos veikti, reklamos kūrėjai gali vėl atsigręžti į tikrus žmones – net jei jie ne visada tobuli, bet tikri.

Nuotraukos asociatyvinės © Canva.

ŽYMOS:AIdirbtinis intelektasInfluenceriai

AutoriusNojus Tamošiūnas
Esu Nojus Tamošiūnas – rašau apie technologijas, mokslą, automobilius ir IT. Mane domina viskas, kas keičia mūsų kasdienybę: nuo naujausių išmaniųjų įrenginių iki pažangos dirbtinio intelekto srityje. Savo tekstuose stengiuosi sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai ir suprantamai – kad kiekvienas skaitytojas rastų ką nors įdomaus ir naudingo.

Rekomenduojami Video

Jums gali patikti

Nissan pristato naują „Leaf“ – žingsnis siekiant atgaivinti elektromobilių reputaciją
Automobiliai

Nissan pristato naują „Leaf“ – žingsnis siekiant atgaivinti elektromobilių reputaciją

2025-06-17
Kaip sutaupyti degalų mieste? Mechanikas dalijasi paprastais, bet veiksmingais patarimais
Automobiliai

Kaip sutaupyti degalų mieste? Mechanikas dalijasi paprastais, bet veiksmingais patarimais

2025-06-19
Samsung Galaxy S25 Ultra features kv. Šaltinnis: samsung.com
Technologijos

Samsung Galaxy S25 Ultra: Pasaulinio lygio flagmanas su pažangiomis funkcijomis

2025-06-03
Oppo Find X8 Ultra: telefonas, kuris įrodo, ką reiškia „Ultra“. Nuotraukos šaltinis: gsmarena.com
Technologijos

Oppo Find X8 Ultra: telefonas, kuris įrodo, ką reiškia „Ultra“

2025-06-17

ub.lt – įdomus ir gyvas portalas, skirtas visiems, mėgstantiems patikimą informaciją ir naudingus patarimus, paversiančius kasdienį gyvenimą lengvesniu. Skaitykite ir mėgaukitės!

Mūsų populiariausios

Sodas ir daržas
Namai ir patarimai
Sveikata ir grožis
Mokslas
Receptai

Bendradarbiaukime

Kontaktai

Sekite mus
@ 2025 Visos teisės saugomos
  • Kontaktai
  • Privatumo ir slapukų politika
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?