Kinijos automobilių gamintoja „Chery“ keičia kursą: nuo kadaise atsargių planų iki aiškių ambicijų įsitvirtinti Europos rinkoje. Po sėkmingų Omoda ir Jaecoo prekės ženklų debiutų, Chery dabar drąsiai žengia pirmyn su pagrindiniu savo prekės ženklu ir visaverte strategija, apimančia vietinę gamybą, modelių įvairovę bei elektros pavara grįstą ateitį.
Nauja pradžia Europos rinkoje
2024-ieji žymi naują etapą „Chery“ istorijoje – oficialų įėjimą į Europos automobilių rinką. Ilgą laiką Chery buvo siejama su besivystančiomis šalimis, tačiau pastaruoju metu įmonė iš naujo įvertino vartotojų poreikius Europoje ir nusprendė žengti drąsų žingsnį. Viceprezidentas Charlie Zhang pripažįsta, kad europiečiai parodė netikėtą atvirumą šiam prekės ženklui – nebuvo nei išankstinių nuostatų, nei skepticizmo. Būtent tai paskatino Chery pakeisti strategiją ir atnešti pagrindinį savo ženklą į Vakarų rinkas.
Gamyba Europoje – svarbus žingsnis stabilumui
Chery netrukus pradės automobilių gamybą Barselonoje. Iki metų pabaigos planuojama ten visiškai paruošti gamyklą serijinei gamybai, o ateityje – svarstyti ir kitas gamybos vietas Europoje. Tai ne tik padės optimizuoti logistiką, bet ir leis greičiau reaguoti į vietinius rinkos poreikius.
Modelių įvairovė: nuo miesto automobilių iki SUV
Šiuo metu „Chery“ pristatė Tiggo 7 ir Tiggo 8 modelius, kurie buvo pasirinkti atsižvelgiant į vartotojų pageidavimus didesniems, patogiems šeimos automobiliams. Netolimoje ateityje siūlomų modelių spektras plėsis – įskaitant Tiggo 9 bei hibridinį Tiggo 4. Taip pat rengiami ir mažesni miesto automobiliai, pritaikyti kompaktiškesnių transporto priemonių ieškančioms rinkoms.
Kiekvienas prekės ženklas – su savitu veidu
Nors Omoda, Jaecoo ir Chery modeliai gali būti gaminami toje pačioje platformoje, jie orientuoti į skirtingus vartotojus. Omoda pasižymi sportiškumu, Jaecoo – technologiniu išpildymu, o Tiggo – šeimynišku praktiškumu. Šie skirtumai kuriami ne tik dizaino lygiu, bet ir techniniais parametrais – pavyzdžiui, Europos rinkai pritaikyta pakaba yra kietesnė nei Azijos versijose.
Vieninga, bet lanksčiai valdoma prekybos sistema
Chery laikosi lankstaus plėtros modelio. Esamos Omoda ir Jaecoo prekybos atstovybės taip pat siūlys Chery automobilius, bet tuo pačiu bendrovė kviečia ir naujus partnerius, norinčius prisijungti prie augančio tinklo. Visos markės palaikys atskirus identitetus, tačiau po pardavimo klientų aptarnavimas bus integruotas ir užtikrintas visose atstovybėse.
Tarp degalinių ir rozetės: strateginis PHEV pasirinkimas
Nors elektrinės pavaros transporto priemonės ilgainiui dominuos, Chery pasirinko strategiją Europoje pradėti nuo hibridų ir įkraunamų hibridų (PHEV), kurie pasirodė ypač patrauklūs vartotojams. Įmonė ruošiasi paskelbti 100 % elektrifikacijos planą, kurį įgyvendins etapais, pradėdama nuo rinkai tinkamiausių modelių.
Verslo klientams – išskirtiniai pasiūlymai
Chery aktyviai ruošia pasiūlymus verslo klientams ir siekia stipriai įsitvirtinti automobilių parkų bei lizingo segmente. Platus modelių pasirinkimas ir technologinė įvairovė leidžia kurti individualizuotas verslo strategijas, kurios gali padėti sparčiau augti tiek smulkiajame, tiek stambiajame versle.
Ateities planai – dar daugiau prekių ženklų
Be jau pristatytų prekių ženklų, į Europą netrukus atvyks ir Exlantix – prabangių elektromobilių linija, kuri startuos su sedano ir SUV modeliais. Taip pat svarstoma galimybė atvesti ir iCar – inovatyvų miesto automobilių prekės ženklą, orientuotą į išmanių technologijų mėgėjus. Kiekviena Chery grupės markė kuriama su aiškiu išskirtinumu, todėl įmonė tiki, kad dar turi daug neišnaudoto potencialo Europoje.